oturduğum yerden, pencerenin dışından kuş sesleri geliyor kulağıma. sakin bir nisan akşamüstüsü. pazartesi günü. herkes işinde. içerde arkadaşım hazırlanmakta.
korna sesleri ile kuş sesleri karışıyor. şekerli türk kahvemi yudumluyorum bir sigara yakıp.
hayatın basit ama güzel renkleri bunlar. çok alacaya ihtiyacımız yok. basit bir yeşil ile basit bir mavi yeter. bir de yürü yürü bitmeyecek güzel sahil akşamları...
Pazartesi, Nisan 09, 2007
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
2 yorum:
yaşamın renkleri zaten o küçük nüanslarda gizli değil mi :)
fakat bazen o renkler öyle bir kavgaya tutuşuyor ki gözlerim kamaşıyo. yoruluyorum (:
Yorum Gönder