Ne ki şimdi bu?

Bu blog 2005 yılının Mayıs ayından beri tutuluyor. Kayıtların bir kısmı elimizde olmayan nedenlerle silindi. Kullanıcı Blogger ailesine 2008 yılında katılmış gibi görünüyor olabilir, siz ona inanmayın. Hem yazı hem fotoğraf olsun, bu ne kuru blog derseniz sizi Çalışmak Adamın Karakterini Bozar adlı Tumblr blogumuza alabiliriz.


Perşembe, Nisan 05, 2007

tuttuğum kurbağayı prense çevir butonu

sosyomat bana prens bul lan allahsız
(yahut oradan bana şunların olmuşundan versene 1kg)


mevzuyu seviş moduna getirmeden kurbağa kıvamındaki adamı prense çevirme butonu. bir nevi "level yükseltme".

(öpe öpe olacak iş değil. hem her öpüşmede prense dönüşme garantisi de yok bu kurbağaların. e, orasını burasını mıncıklamakla da olacak iş değil. ihtiyaç dahilinde en yakın mevkide lazım efendim bu butonlardan...)

ama önce, öyle "ay ellerimi siğil bastı, her yerim battı" demeyecek, tutacaksın kurbağayı. sonra "ya allah" deyip atacaksın mavi hapı ağzına. ondan sonra zaten gelen ağam, giden paşam... gelsin prensler, gitsin şovalyeler...

2 yorum:

magnum dedi ki...

:) güzel fikirmiş...bunun hatunlar için versiyonu olmayacak mı, külkedileri için?

Adsız dedi ki...

külkedileri için böyle bir teknolojiye ihtiyaç yok. zira kendllerinin üzerindeki külleri silkelediğiniz anda prenses olabiliyorlar. fakat iş kurbağa meselesinde böyle gerçekleşmediğinden üstün bir teknoloji uygulamak zorunda kalıyoruz :)