Çok sevdiğim, pek sevdiğim, "aman da aman, ne kadar da güzel dergi yapmışlar, oh oh, ellerine sağlık, yahu ne kadar da güzel bir tasarımı var; bi biz yapamadık şundan yahu ferhat. bak, forma sayısını o kadar çok tutma, o zaman güzel bir şey çıkarabiliriz, ama 9 forma dergi mi olur, bari iki aylık olsun, tadından yenmesin" dediğim kültür sanat - müzik - vs dergisi
bant dergi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder