bir kısım medya nedeni ile pek de kimsenin bilmedğini zannettiğim, doyasıya abidik gubidik fotoğraflarımı koyduğum ve kendimce hikayelerini yazdığım blog sayfam aslında pek de bilinmiyor değilmiş.
bu yüzden ne yazık ki eskileri silmek durumunda kaldım.
bunun yerine fotoğrafsız fotoğraf hikayeleri olsun madem dedim.
isteyen, hoşuna giden yorum bölümüne yazıya uygun bir fotoğraf koyabilir.
ne yapalım. bu da bizim basit blog'umuzun kaderiymiş.
saygı ve huşu ile...
Pazar, Haziran 25, 2006
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder