Ne ki şimdi bu?

Bu blog 2005 yılının Mayıs ayından beri tutuluyor. Kayıtların bir kısmı elimizde olmayan nedenlerle silindi. Kullanıcı Blogger ailesine 2008 yılında katılmış gibi görünüyor olabilir, siz ona inanmayın. Hem yazı hem fotoğraf olsun, bu ne kuru blog derseniz sizi Çalışmak Adamın Karakterini Bozar adlı Tumblr blogumuza alabiliriz.


Pazar, Haziran 25, 2006

silmek zorunda kaldıklarım...

bir kısım medya nedeni ile pek de kimsenin bilmedğini zannettiğim, doyasıya abidik gubidik fotoğraflarımı koyduğum ve kendimce hikayelerini yazdığım blog sayfam aslında pek de bilinmiyor değilmiş.

bu yüzden ne yazık ki eskileri silmek durumunda kaldım.
bunun yerine fotoğrafsız fotoğraf hikayeleri olsun madem dedim.

isteyen, hoşuna giden yorum bölümüne yazıya uygun bir fotoğraf koyabilir.

ne yapalım. bu da bizim basit blog'umuzun kaderiymiş.

saygı ve huşu ile...

Hiç yorum yok: